سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان پیرامون هتک هرمت به امام (ره)

 به نام خدای خمینی پرچمدار نهضت حسینی

این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.خمینی سرآمد همه آزاداندیشان وآزادی خواهان جهان در طول اعصار است و نام و یاد و طریق این مرد بزرگ تا ابد بر تارک تاریخ ارزشها خواهد درخشید و تا خون در رگ مجاهدان انقلابی ایران و ولایتمداران است به هیچ کس در هیچ جای دنیا اجازه کوچکترین هتک حرمت را به ساحت مقدس این راهبر عظیم الشأن نخواهند داد. همداستانان شوم ایادی استکبار جهانی زخم دیگری را بر پیکره امت اسلام و روح جان نثاران مقام ولایت وارد کردند و با توهین و جسارت به تصویر مقدس بنیان گذار عظیم الشأن انقلاب اسلامی داغ آن رهبر کبیر را در دل ملت زنده کردند. مدعیان دروغین خط امام که ریاکارانه شعار پیروی از امام خمینی(ره) را می‌دهند و در عمل جز همراهی با دشمنان قسم خورده امام خمینی(ره) یعنی آمریکا و اسرائیل جنایتکار چیزی در پرونده خود ندارند با این جنایت بزرگ پرده تزویر از چهره خود برافکندند. همان کسانی که در روزنامه‌هایشان مقاله می‌نوشتند و از پیوستن امام(ره) به دوره تاریخ دم می‌زدند. امروز با پاره کردن عکس‌های آن حضرت می‌خواهند همان آرزوهای کودکانه خود را جامه عمل بپوشانند، زهی خیال باطل که امام در قلب همه ملتهای آزاده ست و تصویر نورانی‌اش نه تنها در جان و دل فرد فرد ایرانیان بلکه مسلمانان جهان و بلکه همه مستضعفان عالم است و خمینی تا ابد زنده است و عاقبت جسارت‌کنندگان این ساحت قدسی جز همان نیست که با چادر زنانه از میدان بگریزیند و چون اسلافشان به زباله‌دانی تاریخ درآیند.ما این واقعه ننگ آور را که داغ هجران امام خمینی(ره) را در دل ملت ایران زنده کرد تعزیت می‌گوییم و مسببان این عمل وقیحانه را محکوم می‌نماییم.

ما همان ملتی هستیم که در پاسخ توهین به مقام ولایت فقیه در سال پنجاه و شش به صحنه آمده و تمام قد در برابر هتاکان ایستادیم و اگر امروز هم لازم باشد با همان شدت به صحنه می‌آئیم .

ما دانشجویان دانشگاه کاشان هم صدا با ملت آگاه و همیشه در صحنه  خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه با همه اشرار و آشوبگران بویژه سران فتنه که بستر چنین اقدامات شنیعی را در کشور فراهم آورده‌اند می‌باشیم و مصرانه خواهان جلوگیری از هرگونه تجمع و تعرضی که در آن آشوب طلبان و اغتشاشگران فرصت چنین هتک حرمت ها و توهین های بی شرمانه علیه مقدسات نظام اسلامی را بیابند، میباشیم.

                                                                                                                                                                                                                                                               بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان

 


» نظر