سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تقدیر از حضور گرم آحاد مردم در مراسم...

متن پیام تقدیر جناب آقای دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد ریئس محترم دانشگاه کاشان و حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای خادمیان مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان از تشییع‌کنندگان سه شهید گمنام در دانشگاه کاشان
اخبار

بسم رب الشهداء و الصدیقین

جلوه‌ها و صحنه‌هایی که دانشگاهیان و مردم نجیب، شهیدپرور، مؤمن و انقلابی کاشان در تشییع پیکرهای پاک و مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس آفریدند به راستی ستودنی و کم‌نظیر بود.

سه دهه از انقلاب گذشته اما شما مردم هنوز با شور و شعور، حضور حماسی در عرصه‌های مختلف همانند روزهای اولیه انقلاب در صحنه‌اید و آنجا که باید باشید سرشارتر از همیشه حضور دارید.

مشایعت پیکرهای مطهر شهیدان گمنام تنها یک تشییع جنازه نیست، تنها بدرقة معمولی یک شهید نیست بلکه به دوش کشیدن آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تجدید عهد با اهداف بزرگ و بلند این شاهدان زمانه و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ا... العظمی خامنه‌ای و اعلام انزجار از دسیسه‌های کورکورانه دشمنان است.

بدیهی است این حضور گسترده و چشمگیر مردم عزیزمان بیانگر این نکته است که ما هستیم و تا پای جان در دفاع از کیان دین و میهن ایستاده‌ایم.

البته جز این نیز از مردم فهیم دارالمؤمنین کاشان انتظار نمی‌رود. شهری که کوچه، کوچه‌هایش به عطر شهیدان همیشه زندة متبرک است و عطر خوش ایثار و معنویت از نقطه نقطه آن به مشام می‌رسد، در روز رحلت عصاره خلقت، نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) یک بار دیگر به وجود سه گوهر پاک مزین شد.

سه شاهدی که در آغوش دانشگاه آرمیدند تا این محیط علمی را  با نور ملکوت انس دیگری بخشند و آحاد دانشگاهیان به ویژه دانشجویان و جوانان را با پرواز کبوتران آسمان لقاء الهی آشناتر گردانند.

از صمیم دل از حضور همه دانشگاهیان دانشگاه‌های کاشان و خیل عظیم شهروندان کاشانی و شهرها و روستاهای همجوار کاشان در بدرقه پیکرهای سه شهید گمنام تشکر می‌کنم و از خدای شهیدان می‌خواهیم در دو دنیا سلامت و سعادت بهرة شما باشد.

حتماً ثمرة خون شهیدان ضامن بقای انقلاب خواهد بود و انشاءا.. که از عنایت و شفاعت آنها در دیار عقبی بهره‌مند خواهیم بود.

 

عباس خادمیان

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

در دانشگاه کاشان

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد

رئیس دانشگاه کاشان

 

 


» نظر

سفر به کربلای ایران...

به دنبال استقبال دانشجویان از ثبت نام در اردوی راهیان نور؛ ثبت نام برای اردو همچنان ادامه دارد.

گفتنی است که از مراجعه کنندگان جدید به عنوان ذخیره ثبت نام به عمل می آید. 


» نظر

...مسابقه

مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه مربوط به تدفین شهدای گمنام، تا بیستم اسفند ماه تمدید گردید.


» نظر