سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حقوق بشر به روایت تصویر

بسم الله سمیع البصیر
کسانی که خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر بودند(چه قبل از جنگ جهانی دوم و چه بعد از آن) قانونی را تصویب کردند به نام “
حقوق بشر”!
قانونی که به جای پرداخت به حقوق انسانیت بشر، تمام توجه اش به حقوق حیوانیت بشر است!
قانونی که باید ضد تبعیض نژادی، جنگ و.. عمل کند، خود به بیشتر شدن مصداق ها و مسائل ضد انسانی دامن زده است
قانونی که توجیهی شده است برای اعمال غیرانسانی و بی شرمانه!
قانونی که….


سوییس / تصویب ممنوعیت ساخت مناره مساجد مسلمانان

سوییس / تصویب قانون ممنوعیت ساخت مناره مساجد مسلمانان

فرانسه / قانون ممنوعیت حجاب

فرانسه / قانون ممنوعیت حجاب

هلند / اسلام ستیزی گسترده و تلاش برای محدود سازی مسلمانان

هلند / اسلام ستیزی گسترده و تلاش برای محدود سازی مسلمانان

انگلیس / طرح دولت برای شنود مکالمات و تماس های مردم

انگلیس / طرح دولت برای شنود مکالمات و تماس های مردم

آلمان / به شهادت رسیدن بانوی مسلمان به علت رعایت حجاب اسلامی

آلمان / به شهادت رسیدن بانوی مسلمان به علت رعایت حجاب اسلامی

عراق / شش سال پس از اهدای دموکراسی و حقوق بشر

عراق / شش سال پس از اهدای دموکراسی و حقوق بشر

افغانستان / زندان بگرام

افغانستان / زندان بگرام

افغانستان / هدایای بی پایان حقوق بشر و آزادی آمریکا!

افغانستان / هدایای بی پایان حقوق بشر و آزادی آمریکا!

افغانستان / حملات اشتباهی ناتو به روستاها و مناطق غیر نظامی

حقوق بشر! آزادی! دموکراسی! ساخته شده از بهترین های امریکایی-غربی!

عراق / زندان ابوغریب

عراق / زندان ابوغریب

عراق / زندان ابوغریب

عراق / زندان ابوغریب

آمریکا(منطقه گوانتانامو) / زندان گوانتانامو

آمریکا(منطقه گوانتانامو) / زندان گوانتانامو

فلسطین / استفاده رژیم صهیونیستی از بمب های فسفری و خوشه ای در حمله به غزه

فلسطین / استفاده رژیم صهیونیستی از بمب های فسفری و خوشه ای در حمله به غزه

اسراییل / فلسطینیان در بند رژیم صهیونیستی

اسراییل / فلسطینیان در بند رژیم صهیونیستی

فلسطین / ویرانی خانه ها توسط رژیم صهیونیستی

فلسطین / ویرانی خانه ها توسط رژیم صهیونیستی

فلسطین / کشتار بی رحمانه ی رژیم صهیونیستی با نظارت سازمان های.....

فلسطین / کشتار بی رحمانه ی رژیم صهیونیستی با نظارت سازمان های.....

یمن / حمله وحشیانه عربستان و دولت یمن به شیعیان صعده

یمن / حمله وحشیانه عربستان و دولت یمن به شیعیان صعده

کوزوو / نسل کشی مسلمانان کوزوو توسط صرب ها با حمایت کشورهای اروپایی

کوزوو / نسل کشی مسلمانان کوزوو توسط صرب ها با حمایت کشورهای اروپایی

عراق

عراق

عراق.. افغانستان.. فلسطین... اروپا.. آمریکا... چه فرقی می کند؟

عراق.. افغانستان.. فلسطین... اروپا.. آمریکا... چه فرقی می کند؟

واقعیت!

واقعیت!


» نظر

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان پیرامون هتک هرمت به امام (ره)

 به نام خدای خمینی پرچمدار نهضت حسینی

این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.خمینی سرآمد همه آزاداندیشان وآزادی خواهان جهان در طول اعصار است و نام و یاد و طریق این مرد بزرگ تا ابد بر تارک تاریخ ارزشها خواهد درخشید و تا خون در رگ مجاهدان انقلابی ایران و ولایتمداران است به هیچ کس در هیچ جای دنیا اجازه کوچکترین هتک حرمت را به ساحت مقدس این راهبر عظیم الشأن نخواهند داد. همداستانان شوم ایادی استکبار جهانی زخم دیگری را بر پیکره امت اسلام و روح جان نثاران مقام ولایت وارد کردند و با توهین و جسارت به تصویر مقدس بنیان گذار عظیم الشأن انقلاب اسلامی داغ آن رهبر کبیر را در دل ملت زنده کردند. مدعیان دروغین خط امام که ریاکارانه شعار پیروی از امام خمینی(ره) را می‌دهند و در عمل جز همراهی با دشمنان قسم خورده امام خمینی(ره) یعنی آمریکا و اسرائیل جنایتکار چیزی در پرونده خود ندارند با این جنایت بزرگ پرده تزویر از چهره خود برافکندند. همان کسانی که در روزنامه‌هایشان مقاله می‌نوشتند و از پیوستن امام(ره) به دوره تاریخ دم می‌زدند. امروز با پاره کردن عکس‌های آن حضرت می‌خواهند همان آرزوهای کودکانه خود را جامه عمل بپوشانند، زهی خیال باطل که امام در قلب همه ملتهای آزاده ست و تصویر نورانی‌اش نه تنها در جان و دل فرد فرد ایرانیان بلکه مسلمانان جهان و بلکه همه مستضعفان عالم است و خمینی تا ابد زنده است و عاقبت جسارت‌کنندگان این ساحت قدسی جز همان نیست که با چادر زنانه از میدان بگریزیند و چون اسلافشان به زباله‌دانی تاریخ درآیند.ما این واقعه ننگ آور را که داغ هجران امام خمینی(ره) را در دل ملت ایران زنده کرد تعزیت می‌گوییم و مسببان این عمل وقیحانه را محکوم می‌نماییم.

ما همان ملتی هستیم که در پاسخ توهین به مقام ولایت فقیه در سال پنجاه و شش به صحنه آمده و تمام قد در برابر هتاکان ایستادیم و اگر امروز هم لازم باشد با همان شدت به صحنه می‌آئیم .

ما دانشجویان دانشگاه کاشان هم صدا با ملت آگاه و همیشه در صحنه  خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه با همه اشرار و آشوبگران بویژه سران فتنه که بستر چنین اقدامات شنیعی را در کشور فراهم آورده‌اند می‌باشیم و مصرانه خواهان جلوگیری از هرگونه تجمع و تعرضی که در آن آشوب طلبان و اغتشاشگران فرصت چنین هتک حرمت ها و توهین های بی شرمانه علیه مقدسات نظام اسلامی را بیابند، میباشیم.

                                                                                                                                                                                                                                                               بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان

 


» نظر

بیانیه 3 تشکل دانشجویی دانشگاه تهران

فرزندان معنوی خمینی کبیر تا آخر بر آرمان‌های امام خواهند ایستاد

 3 تشکل دانشجویی دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند: فرزندان معنوی خمینی کبیر تا آخر بر سر آرمان‌های امام بزرگوار خواهند ایستاد و دستان متجاوز را قطع خواهند کرد.


به گزارش حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران ، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران بیانیه‌ مشترکی در رابطه با 16 آذر صادر کردند که در انتهای تجمع دانشجویان در این دانشگاه قرائت شد.
متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
جنبش آرمان‌خواه، آزادی‌طلب، عدالت‌خواه و استکبارستیز دانشجویی سالگرد نمادین خود را در 16 آذر هر سال گرامی می‌دارد.
روز شهادت سه دانشجویی که جان خود را در راه دفاع از استقلال کشور و ستیز با استکبار فدا نمودند، 16 آذر روز بیعت دوباره دانشجویان با آرمان‌ها و شعارهایی است که این جنبش به آن شناخته می‌شود و 16 آذر امسال آغاز ورود جنبش دانشجویی به دهه چهارم انقلاب اسلامی است.
امسال تذکر دوباره است که همه آرمان‌ها در سایه مبارزات حق‌طلبانه ملت ایران جان تازه‌ای گرفت و با اندیشه‌های امام راحل بارور گردید. ما به عنوان حلقه‌ای از سلسله پردامنه جنبش دانشجویی پیمان خود را با اصول و آرمان‌ها تجدید می‌نماییم و اعلام می‌داریم:
1- جوهره روز دانشجو، مبارزه با استکبار و تسلیم نشدن در برابر زورگویی قدرتمندان عالم است. امام بزرگوار ما فرمود که اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌کشاند و ما در چنین روزی بر عهد خویش با امام خود در ستیز با ابرقدرت‌ها و مستکبران جهان پای می‌فشاریم و تا نهایت این مبارزه از پای نخواهیم نشست.
2- تقارن روز دانشجو با بزرگترین عید مسلمانان ، غدیر خم بار دیگر جهت‌گیری حرکت جنبش دانشجویی را معلوم می سازد. دانشجوی حق‌طلب هرگز بر مدار ولایت شرق و غرب نخواهد گردید و از اشاره سرانگشتان پیامبر اعظم در غدیر خم منحرف نخواهد شد.
ما دانشجویان همه آرمان‌های عدالت، آزادی و استقلال را در ذیل ولایت اولیای دین می‌جوییم و سخن امام عزیز خود را تکرار می‌کنیم که فرمودند در عصر غیبت مساله ولایت فقیه دنباله همین غدیر است و دستان خود را بربیعت دوباره با ولی فقیه زمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بلند خواهیم کرد.
3- تاریخ معاصر کشورمان حکایت از تاثیرگذاری روشن دانشجویان در عرصه اجتماع دارد به فرموده معمارکبیر انقلاب اسلامی دانشگاه مبدا همه تحولات است. از آخرین نمونه‌های درخشان چنین تاثیری ایجاد بسط گفتمان عدالت‌خواهی در جامعه بود که تغییر فضای سیاسی اجتماعی کشور را به دنبال داشت.
انتخابات اخیر ریاست جمهوری که به حق نماد وحدت و مظهر قدرت ملی بود، برخی فرصت‌طلبان را به طمع انداخت تا با غبارآلود کردن فضا از دانشجویان برای رهبری فتنه‌های خویش بهره گیرند و دل در گروی روزهایی چون روز دانشجو داشته باشند. اینک در روز دانشجو ما دانشجویان با هوشیاری خود پایان طمع ورزی آنها را مژده می‌دهیم و اعلام می‌کنیم که دانشگاه بازیچه مقاصد تفرقه افکنانه سیاسی نخواهد شد.
4- اتحاد و وحدت وصیت جاودانه امام راه سرفصل حرکت دانشجویی است و دانشجویان خود جدی‌ترین منادی وحدت، حول اصول و آرمان‌های ملت ایران می‌باشند، وحدت میان دانشجویان و واگذاشتن اختلافات به مباحثات منطقی رکن رکین اتحاد است. ما دانشجویان در جایگاه نماد آموزش عالی کشور در روز دانشجو بار دیگر همه سلیقه‌ها را در حول محور ولایت دعوت می‌کنیم و برائت خود را از اقلیت تفرقه افکن اعلام می‌داریم.
5- در انتها به همه دشمنان و بدخواهان ملت انقلاب می‌گوییم که خیال خام نفوذ و رخنه در توده‌های در هم فشرده ملت و در ذهن‌ها و قلب‌های بیدار دانشجویان خیالی خام و خواب پریشانی است که به فضل خداوند تعبیر نمی‌شود و به همه ایشان اعلام می‌داریم که فرزندان خمینی کبیر تا آخر بر سر آرمان‌های آن امام بزرگوار خواهند ایستاد و دستان متجاوز را قطع خواهند کرد.


» نظر

مرحله پنجم از مسابقه ی یار مهربان

 

 

برای در یافت متن مسابقه به ادامه مطلب مراجعه فرماییدادامه مطلب...

» نظر

مرحله چهارم از مسابقه کتاب خوانی یار مهربان

برای دریافت متن مسابقه به ادامه مطلب مراجعه کنیدادامه مطلب...

» نظر

هفته بسیج گرامی باد

      

بسیج و امام

 

من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می‌بوسم و می‌دانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت. بار دیگر تاکید می‌کنم که غفلت از ایجاد ارتش بیست میلیونی، سقوط در دام دو ابر قدرت جهانی را به دنبال خوهد داشت. 
                                                                                           امام خمینی (ره)

 

متن پیام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(قدس سره الشریف) به مناسبت سالگرد تشکیل ارتش بیست میلیونی(2/9/1367)
تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که برملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.
در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب خصوصا جنگ، بودند نهادها و گروه‌های فراوانی که با ایثار و خلوص و فداکاری و شهادت‌طلبی، کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کردند. ولی حقیقتا اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهند بود! بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده اند. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند. بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده‌اند.
من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدای خود می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام. من مجددا به همه ملت بزرگوار ایران و مسئولین عرض می‌کنم چه در جنگ و چه در صلح بزرگ‌ترین ساده‌اندیشی این است که تصور کنیم جهان‌خواران خصوصا آمریکا و شوروی
از ما و اسلام عزیز دست برداشته‌اند؛ لحظه‌ای نباید از کید دشمنان غافل بمانیم. در نهاد و سرشت آمریکا شوروی کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی(ص) موج می‌زند. باید برای شکستن امواج طوفان‌ها و فتنه‌ها و جلوگیری از سیل آفت‌ها به سلاح پولادین صبر وایمان مسلح شویم. ملتی که در خط اسلام ناب محمدی(ص) و مخالف با استکبار و پول پرستی و تحجرگرایی و مقدس نمایی است، باید همه افرادش بسیجی باشند وفنون نظامی و دفاعی لازم را بدانند، چرا که در هنگامه خطر ملتی سربلند و جاوید است که اکثریت آن آمادگی لازم و رزمی را داشته باشد.
خلاصه کلام، اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد گردید و الا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند. بسیج باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد. امروز یکی از ضروری ترین تشکل‌ها، بسیج دانشجو و طلبه است. طلاب علوم دینی و دانشجویان دانشگاه‌ها باید با تمام توان خود در مراکزشان از انقلاب واسلام دفاع کنند و فرزندان بسیجی‌ام در این دو مرکز، پاسدار اصول تغییر ناپذیر"نه شرقی نه غربی" باشند امروز دانشگاه و حوزه از هر محلی بیشتر به اتحاد و یگانگی احتیاج دارند. فرزندان انقلاب به هیچ وجه نگذارند ایادی آمریکا و شوروی در آن دو محل حساس نفوذ کنند. تنها با بسیج است که این مهم انجام می‌پذیرد. مسائل اعتقادی بسیجیان به عهده این دو پایگاه علمی است. حوزه علمیه و دانشگاه باید چهارچوب‌های اصیل اسلام ناب محمدی را در اختیار تمامی اعضای بسیج قرار دهند. باید بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و این شدنی است، چرا که بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست، باید هسته‌های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق وغرب ایستاد. شما در جنگ تحمیلی نشان دادید که با مدیریت صحیح و خوب می‌توان اسلام را فاتح جهان نمود. شما باید بدانید که کارتان به پایان نرسیده است، انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فدارکاری‌های شماست و مسئولین تنها با پشتوانه شماست که می‌توانند به تمامی تشنگان حقیقت و صداقت اثبات کنند که بدون آمریکا و شوروی می‌شود به زندگی مسالمت‌آمیز توام با صلح و آزادی رسید. حضور شما در صحنه‌ها موجب می‌شود که ریشه ضد انقلاب در تمامی ابعاد از بیخ وبن قطع گردد.
من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می‌بوسم و می‌دانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت. بار دیگر تاکید می‌کنم که غفلت از ایجاد ارتش بیست میلیونی، سقوط در دام دو ابر قدرت جهانی را به دنبال خوهد داشت. من از تمامی بسیجیان خصوصا از فرماندهان عزیز آن تشکر می‌کنم و از دعای خیر برای این فرزندان با وفای اسلام غفلت نخواهم نمود. خداوند شهدای عزیز و گمنام بسیج را به نعمت همجواری اهل بیت(علیهم‌السلام) متنعم و جانبازان عزیز را شفا و اسرا و مفقودین عزیز را سالما به اوطانشان بازگرداند و هر روز بر عظمت و شوکت این نهاد مقدس و مردمی که پیروان اسلام عزیز و حضرت بقیه‌ا... الاعظم- ارواحنا لمقدمه الفدا- هستند بیفزاید
.


» نظر