سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشگاه کاشان، پیکر سه پرستوی بی نشان را در آغوش کشید...

سه پرستوی خونین بال مهاجر بی‌نشانه آمدند و چه باشکوه در میان اشک و حسرت و دریغ بازماندگان رفتند و دیروز در خاک دانشگاه کاشان آرام گرفتند.

دیروز در تشییع گمنامان جبهه همه آمده بودند، از بچه‌های جبهه و جنگ و همسنگران شهدا تا مادران شهید و بسیجیان نوجوانی که می‌گویند نسل سوم انقلاب هستند.

اما چفیه هایشان حکایت از آن داشت که رسم عاشقی را از مسافران کربلا فراگرفته‌اند و اینک در سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت نبوت، دریغ از حتی یک پلاک کوچک خاکی که به خاک بسپارند....

این مراسم معنوی ابتدا با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و مداحی مداحان اهل بیت در مسجد صفاری  آغاز شد.مردم با عزت تمام این سه شهید را تا دانشگاه کاشان همراهی کردند.مردم آمده‌ بودند تا ثابت کنند که مقاوم و باصلابت دنباله رو راه شهدا هستند. و گویی همه می‌فهمیدند، قصه غربت شهیدان را که در جای جای این شهر غمگنانه می‌گریستند.تشییع و مشایعت شهیدان با حضور یکپارچه مردم سوگوار و سیاهپوش صحنه ای فراموش ناشدنی تر از هر حماسه این ملت بود، تداعی گر صحنه اعزام کاروان های بسیجی و سپاهیان محمد(ص) و صحنه‌های تشییع پیکر پاک ومطهر آلاله‌های سرخ در طول هشت سال دفاع مقدس.... 

و سرانجام هنگام اذان ظهر پیکر این سه شهید دفاع مقدس در دانشگاه کاشان به خاک سپرده شد.

 

 

 


» نظر

شهدا در راهند...

همزمان با سالگرد رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، پیکر پاک 3 شهید گمنام از یادگاران 8 سال دفاع مقدس با حضور خیل عظیم دانشجویان و مردم عاشق مکتب ایثار و شهادت از مسجد صفاری به سمت دانشگاه کاشان تشییع می شود.
این سه شهید گمنام دفاع مقدس در سنین  19، 21 و 24 سالگی و در عملیات‌های والفجر 8، بدر و عاشورای 1 به شهادت رسیده‌اند.


 


» نظر

مسابقه

بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان، به مناسبت تدفین 3 شهید کمنام، برگزار می کند:

مسابقه ی 

               ماندگارترین خاطره

                           و زیباترین عکس از مراسم تشییع و تدفین

                                                  و بهترین پیامک راجع به شهدای گمنام

جوایز:

                نفر اول2،000،000 ریال

                نفر دوم 1،500،000 ریال

                و نفر سوم 1،000،000 ریال


» نظر

تابلو نوشته های جبهه

                                       


زندگی زیباست اما شهادت زیباتر


آخرین ایستگاه خاک ...آخرین درجة ایمان شهادت است...آمدیم تا انتقام سیلی زهرا(س) را بگیریم...آنان که رفتند کاری حسینی کردند، آنان که ماندند باید کاری زینبی کنند وگرنه یزیدی اند...ارتشی و سپاهی دو لشکر الهی - جاده کربلا با تمام سرعت به پیش...از پذیرفتن هر گونه تیر و ترکش معذوریم...اگر راست می گی، وقتی شهید شدی من روسیاه را هم شفاعت کن....گر لذت ترک لذت بدانی دگر لذت نفس لذت ندانی ...اول پیروزی، دوم زیارت، سوم شهادت...بر خدا توکل بر ائمه توسل...بزن به خط که عشقه...بشکند دست بسیجی گردن صدام را...به پشت پیراهنم نوشته ورود تیر و ترکش ممنوع، تیر آمد و گفت: بی سوادم!!! فاتحه...به واحد اخلاص خوش آمدید (تخریب)...به یاد لب تشنه ات یا حسین...بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی(عج) شد....تا سر به بدن باشد این جامه کفن باشد...ترکش! خونة خاله از این وره...جبهه ها احتیاج به انسان ندارند بلکه انسان ها احتیاج به جبهه دارند...جگر شیر نداری سفر عشق مرو....چون همسفر عشق شدی مرد سفر باش ....خرمشهر آمدیم، کربلا می آییم، قدس خواهیم آمد...خودت را فراموش کن تا از یاد نروی!!....در قاموس شهادت واژة وحشت نیست....رفیق گریه هاتم....سوی دیار عاشقان.....رو به خدا می رویم ....شنیدی کربلا وادی عشق است شنیدن کی بود ماندن دیدن....شهادت هنر مردان خداست....صدام اگر مردی خودت را بکش...فرماندهی ازآن توست یاحسین .....کاکو ماسکت کو؟!!....کجایید ای شهیدان خدایی بلاجویان دشت کربلایی .....کربلا رفتن خون می خواهد و مکه رفتن پول!!....گوشة چشمی یا حسین(ع)....ما فرستادگان رضاییم         از مشهد عازم کربلاییم  .... یاد شهدا مانع از انجام گناه می شود.....هر که زجرش بیش، اجرش بیشتر....مهریة بهشت ترک دنیاست....چاکرتیم امام....تا «بنده»ام تابنده ام تا «زنده»ام تا زنده ام. 


 


» نظر